Projecte comú de centre 2023 i Festa del 50è aniversari

Com resumir 5 hores de festa i 50 anys d’història ? Senzill, direm que vam celebrar i vam celebrar molt. Perque celebrar conté l’emoció d’haver arribat on volies després d’hores llargues d’esforç i constància i sentir agraïment. Per començar, un nombrós grup de valents vam fer 9000 passos per a recórrer les més de 50 intervencions de nens i adults al voltant del Projecte comú de centre 2023 d’Art Urbà descobrint el significat de cada proposta.
Tot seguit a l’Ateneu inauguràvem l’exposició commemorativa dels 50 anys d’història. Fotografies, vídeos, peces de roba pintades a mà… Parlem de 943 alumnes, 36 professors, 19 models, més la gent de les entitats al voltant del centre que han creat una gran família de més de 1000 persones, i ens emocionàvem pel retrobament amb molts d’ells recordant d’on venim, d’aquella suma de bones voluntats que ens han fet arribar on som.
Al mateix temps elaboràvem una obra col·lectiva que es va anar construint tota la nit on cada persona penjava a la gran olivera cercles amb escrits o dibuixos simbolitzant els petits grans de sorra que han construït i construeixen cada dia l’ Escola d’art.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *