BENVINGUTS A  LA NOSTRA WEB
CLIQUEU SOBRE MENÚ    PER A DESCOBRIR-NOS

A partir de l’1 de març tota l’ Escola d’Art a meitat preu . Us esperem !!!!

NOTÍCIES NOU CURS ACADÈMIC 2024-25

ELS CURSOS OFICIALS CONTINUARAN AMB EL MATEIX PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

EL TALLERS LLIURES DE NENS , JÚNIORS I ADULTS PRESENTEN MODIFICACIONS IMPORTANTS:

NO ES PODRÀ GUARDAR LA PLAÇA  D’UN ANTIC ALUMNE NI FER LA RESERVA PER UN ALUMNE NOU

• Caldrà efectuar directament la matrícula,  ja que les places disponibles  s’ atorgaran per ordre de matriculació al mes de juliol i les restants disponibles al setembre i octubre i si en queden durant el curs acadèmic. Recomanem fer la matrícula al mes de juliol  podent  fer el pagament de la meitat o la totalitat d’aquesta matrícula per a conservar o garantir la plaça. INFORMEU-VOS

Scape room laboral

Amb aquesta pràctica que ens van desenvolupar  el departament joventut del Consell comarcal de la Ribera vam poder entrenar  la selecció grupal a FOL
El tipus de dinàmiques més utilitzats en selecció de personal i entrevistes de treball són els de coneixement, animació per a… Llegeix més»

MUSEU EUROPEU D’ART MODERN

Visita a una de les exposicions més importants d’art figuratiu i realista al MEAM de Barcelona.
Alumnes i professors hem gaudit d’una visita única al museu Europeu d’Art Modern.

IMPRESSIÓ 3D

La formació és molt importat per a donar un ensenyament de qualitat. El professorat continuem amb formació pedagògica 3D d’usos i exemples de fabricació digital a càrrec de la professora de la Llotja, Lídia Sevilla. Amb el nou currículum el nostre centre tindrà un nou mòdul de Competències digitals.

Redovills

Quan comenta la seva exposició la nostra alumna Elisenda Gabaldà ho fa des de la serenor, minuciositat i delicadesa que presenta la seva mostra que neix d’una profunda observació de com les estructures naturals es combinen i relacionen i una posterior imitació que entrelliga elements… Llegeix més»