Normes de disciplina

• És obligatori assistir al centre nets, correctament vestits i seguir en tot moment les indicacions del professorat i/0 Equip Directiu.

• Els alumnes entraran al centre a l’hora establerta, per tal de començar amb puntualitat les seves classes. Els retards i les absències s’hauran de justificar a l’agenda i telefònicament.

• Els alumnes guardaran sempre el degut respecte als professors, al personal de serveis i als seus companys.

• Tot membre, tant del personal docent com no docent, podrà cridar l’atenció als alumnes sobre el seu comportament, informant-ne al professor-tutor corresponent.

• Les entrades, sortides i desplaçaments per les diverses dependències del centre es realitzaran amb el degut ordre, quedant totalment prohibides les corredisses, crits i jocs a les escales i passadissos.

• Els alumnes han de ser responsables a l’hora de portar el material necessari (llibres, ordinador, xandall, flauta..) per realitzar les matèries corresponents.

• Els alumnes hauran de mantenir un clima d’ordre i de treball a les classes.

• Els alumnes atendran les ordres rebudes dels seus professors i les compliran correctament.

• Els alumnes es comportaran sempre d’acord amb els principis del centre, en cas contrari podran ser amonestats i sancionats.

• Tots els alumnes seran tractats sense cap discriminació per raó de naixement, raça, sexe, nivell social, conviccions, discapacitats o qualsevol altra condició personal o social.

• La despesa dels desperfectes ocasionats per un ús inadequat dels locals, materials o en el béns d’altres membres de la Comunitat Educativa hauran de ser assumits pels alumnes causants o pels seus pares.

• Els alumnes no han de dur al Centre begudes amb envàs de vidre o llauna.

• Està totalment prohibit que els alumnes duguin tabac o qualsevol substància nociva per la salut.

• En cas que els alumnes tinguin un 25% de faltes d’assistència sense justificar, s’informarà als serveis socials.

• Els alumnes hauran d’apagar el mòbil abans d’entrar al col·legi. En cas que soni o se’n faci ús sense permís del professor, se’ls retirarà i els pares l’hauran de venir a recollir al Centre.