PROVES D’AVALUACIÓ DE DIAGNÒSTIC: 4t PRIMÀRIA i 2n ESO

Les proves de diagnòstic són un nou sistema d’avaluació intern implantat aquest curs pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’avaluació de diagnòstic de l’educació primària i l’educació secundària té un caràcter informatiu i orientador per als centres, els docents, l’alumnat, les famílies o tutors legals i el conjunt de la comunitat educativa.

​Els objectius principals de l’avaluació de diagnòstic de l’educació primària són:

• Aportar informació complementària als centres educatius, als docents, a l’alumnat i les seves famílies i al conjunt de la comunitat educativa sobre el moment en què es troba l’alumnat en el procés d’adquisició de les competències avaluades a quart de primària i segon de l’ESO.
  • Fomentar la cultura avaluativa als centres mitjançant la seva participació i responsabilització en el desenvolupament de les diferents fases de l’avaluació de diagnòstic

Aquestes proves es realitzaran en el nostre centre durant la segona quinzena del mes d’abril.

L’Equip Directiu