Principals comportaments de risc en alumnes adolescents. Xerrada on-line

En l’àmbit familiar, els nous adolescents presenten cinc tipus de conflictes bàsics: el baix rendiment acadèmic; la manca de participació en el repartiment de les tasques domèstiques; l’exigència desmesurada d’amplis horaris d’oci i sortides; la negociació relacionada amb els diners i amb la seva destinació; i l’excessiva exposició a formes d’oci paralitzants: televisió, mòbil, jocs on-line, etc.

L’associació Amagalma7 ens ofereix una conferència adreçada a les famílies del nostre centre que tinguin fills i filles a l’etapa de la Educació Secundària Obligatòria. Durant aquesta xerrada, s’hi identifiquen els principals reptes que es trobaran les noies i els nois arribada l’adolescència: els conflictes familiars; l’excessiva exposició a l’oci paralitzant: pantallisme; el consum de drogues; els comportaments de risc alimentari; els comportaments sexuals de risc, etc. I alhora es proposen pautes específiques per tal que les mares i pares puguin identificar aquests i d’altres comportaments de risc en els seus fills adolescents.

El límit de participants és de 100 persones, us animem a assistir.

ENLLAÇ A LA REUNIÖ

ID de la reunión: 93817151154

Código de acceso: 464922

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *