Jocs Florals 2019-2020 de l´ESO: Microrelats amb fotografia sobre el canvi climàtic

Benvolguda comunitat Les Neus (famílies, alumnes, docents i personal no docent).

Un altre curs fem el tradicional concurs de Sant Jordi. Però aquest any serà totalment excepcional, perquè les circumstàncies que ens envolten són úniques, ens mantenen confinats a casa i utilitzem com a finestres, per mantenir el contacte amb tots vosaltres, les xarxes socials.

Dins d’aquesta excepcionalitat nosaltres intentem mantenir una normalitat relativa, i per això hem mantingut el concurs i hem potenciat, com sempre, la imaginació i creativitat del nostre alumnat. Els alumnes de secundària han realitzat un microrelat, el tema del qual, aquest curs, era el canvi climàtic. Perquè sabem que és molt important conscienciar el nostre alumnat de la importància de preservar el nostre planeta, creiem que tots nosaltres ho podem fer amb  petites accions diàries  .

Quan es normalitzi la situació els guanyadors  rebran  obsequis i diplomes. I els finalistes diplomes. Podeu gaudir dels textos guanyadors en els enllaços.

Els guanyadors i finalistes:

1r ESO: Samuel Jiménez Sejas (Guanyador) TEXT GUANYADOR 1r d´ESO

Lidia Cárdenas Dacasa   (Finalista)

Ainhara Miguel Rodríguez (Finalista)

2n ESO: Natalia Rodríguez Álvarez (Guanyadora)TEXT GUANYADOR 2n d´ESO

Noa Santesteban Romero (Finalista)

Luna Marcos Hernández (Finalista)

3r ESO: Yixuan Qui   (Guanyador)TEXT GUANYADOR 3r d´ESO

Ainhoa Navarrete Segura (Finalista)

Danae Garrido Casasola  (Finalista)

4t ESO: Helena Amérigo Arribas (Guanyadora)TEXT GUANYADOR 4r d´ESO

Lucia Fuentes Cobo (Finalista)