ELS ALUMNES DE 2n ACABEN EL SEU PROJECTE : “Recicla, Reutilitza i Redueix” convidant a les famílies a una Jornada de Jocs Reciclats.

Els alumnes/as de 2n de Primaria acaben el seu projecte : “Recicla, Reutilitza, Redueix”  convidant a les families a una Jornada de Jocs Reciclats.

Hem investigat i hem ensenyat a l’escola i a les families coses que poden fer per reduir el consum de plàstics d’un sol ús per tal de cuidar el medi ambient. Vam anar al CRAM per veure in situ l’impacte que té sobre la natura i els animals marins la gran quantitat de plàstics que arriben als nostres mars.

Hem fet sabó ecològic per sustituir el consum de tovalloletes humides a l’escola, ja que hem comprovat que no es desfan fàcilment en aigua.

Regalem bosses de roba fetes per nosaltres a les families per què  les facin servir quan van a fer petites compres i així, deixin de fer servir bosses de plàstic del supermercat.