Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2022

Les Neus ha celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a totes les seves etapes educatives. L’objectiu d’aquesta diada és promoure la cultura de la pau, la no-violència i la resolució pacífica dels conflictes entre els infants i joves.

Vídeo del acte del Dia de la no-violència i la Pau

S´han realitzar un acte principal a les 12:00 del dia 28 de gener on han col·laborat tots els cicles (Educació Infantil, Primària i l’ESO). Aquest acte va consistir en realitzar coloms fets amb paper i units amb fils, per després penjar-los a la façana de l’escola, com a acte simbòlic d’unió i Pau.

A més a més, s´han realitzar activitats a totes les etapes, com la que ha fet l’alumnat de 5è, que han aprofitat per estudiar les categories gramaticals i la rima amb una cançó que podeu veure i escoltat al següent enllaç:

Cançó Dia de la Pau. Alumnat de 5è.