Últim dia al col·le!

Avui tanquem la porta d’un curs que ens ha vist créixer. Ho hem celebrat com més ens agrada: compartint un matí de jocs, un gelat ben refrescant i una emotiva Hora dels Adeus, plena de somriures, abraçades i bons desitjos.

Tanquem aquesta porta amb la motxilla plena de vivències, aprenentatges i records, i n’obrim una altra que ens porta a un estiu de descans, aventures i temps per gaudir.

Molt bon estiu a tothom! Ens retrobem al setembre, amb noves il·lusions i nous camins per descobrir.

Feu clic a sobre la foto per veure’n més.