L’alumnat de GES2, en el marc de la matèria de Matemàtiques 4, ha posat en pràctica els coneixements adquirits en el tema d’estadística mitjançant la realització d’una enquesta sobre el consum de cafè al centre.
A partir de les dades recollides, han dut a terme un procés d’anàlisi dels resultats, del qual destaca que el 50 % dels interns consumeixen tres o més cafès al dia. A més, han elaborat diversos tipus de gràfics per representar la informació de manera visual i entenedora.
Finalment, l’alumnat ha extret conclusions molt interessants, tot analitzant les diferències de consum entre els diferents mòduls i reflexionant sobre les possibles causes d’aquestes variacions.
El treball complet es troba exposat a l’aula 1, on es poden consultar tots els resultats i les representacions gràfiques elaborades.

