Càdaver Exquisit: Una narració col·laborativa amb l’Institut-Escola l’Agulla del Catllar

Aquest curs, l’alumnat del CFA que cursa el GES ha tingut l’oportunitat de participar en un projecte molt especial: un cadàver exquisit literari, realitzat conjuntament amb els estudiants d’ESO de l’Institut L’Agulla del Catllar.

El projecte ha estat una experiència col·laborativa apassionant que ha permès establir ponts entre dues etapes educatives diferents mitjançant la creativitat, l’escriptura i la il·lusió compartida. El cadàver exquisit és una tècnica de creació col·lectiva en què diverses persones construeixen una narració de manera intercalada, tot respectant la continuïtat argumental però deixant espai a la imaginació individual de cada participant.

Des del primer moment, la motivació i la implicació de l’alumnat han estat màximes. Tant els i les joves de l’institut com el nostre alumnat adult s’han endinsat en la història amb entusiasme, deixant fluir la seva capacitat de narrar, d’inventar personatges i de donar girs inesperats a la trama. El projecte ha esdevingut una finestra a la creativitat de tots i totes, trencant barreres generacionals i fomentant el respecte, la comunicació i el treball conjunt.

Com a resultat d’aquest treball, s’ha donat forma a un relat complet que ha estat maquetat en format llibre, del qual es faran còpies impreses i que també estarà disponible en format digital per a tothom que vulgui gaudir-lo.

Estem molt orgullosos d’aquest projecte, que no només ha permès treballar competències lingüístiques, sinó que també ha demostrat la potència de la col·laboració entre centres i la riquesa que neix de compartir experiències educatives.

Gràcies a tots els participants i professorat implicat per fer-ho possible

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>