Excursió Sant Sadurní

Crònica de Miguel Ginés, alumne de Competic 1 i Anglès 1:
El miércoles 27 de noviembre de 2019,  la escuela CFA Torre Romeu tuvimos una excursión enológica para conocer el mundo del vino y el cava  además el dulce mundo del chocolate y su fabricación, para… Llegeix més»

A anglès 1 ja conversem

A les classes d’anglès 1 aprenem l’idioma des de la base amb l’objectiu d’utilitzar la llengua per comunicar-nos en el nostre dia a dia.

Les i els nostres alumnes conversen en parelles i/o grups diariament.

Equip docent

L’equip docent del Centre de Formació de Torre Romeu us dóna la benvinguda un curs més. Esperem sigui profitós per a l’alumnat i tot el personal vinculat a l’escola.
Enguany, formem part del claustre:

• Lucía de Travy , directora de l’escola. Mestra de Competic, accès a Grau… Llegeix més»

INICI DE CURS 2019-2020

Un informem que ja estem en període de matriculació al Centre de Formació d’adults de Torre Romeu del 3 al 17 de setembre. Si sou alumnat del curs passat, cal venir a confirmar la vostra plaça.

L’horari d’atenció serà de 9:30 a 13:00 i de 15:00 a 19:00.

La reunió informativa tindrà lloc el pròxim dia 18 de setembre. A les 15:00 per als ensenyaments instrumentals i a les 17:00 per la resta d’ensenyaments.