TORNA EL CONCURS EL GUST PER LA LECTURA

L’any passat un parell d’alumnes de la nostra escola, en Txema i l’Andrés, van participar del XVIII Concurs El Gust per la Lectura, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Van quedar finalistes de la seva categoria, essent obsequiats amb un val per comprar llibres. Us deixem l’enllaç de Versos d’oblit, el treball audiovisual que van presentar després de llegir l’obra poètica Bruixa de dol, de la Maria-Mercè Marçal.

Aquest any tornem a participar d’aquest certamen, que enguany celebra la seva XVIX edició. L’alumnat de GES 2 està llegint Les lleialtats, de l’escriptora francesa Delphine de Vigan, i ben aviat començarà a treballar en les seves creacions. Estigueu atents i atentes a novetats, que abans que arribi el mes de maig (esperem que ben acompanyat de pluges), podreu trobar els treballs publicats a la nostra pàgina web.