QUÈ ÉS LA POBRESA?

Quan parlem de pobresa, no només parlem de la falta d’ingressos, també fem referència a la dificultat de les persones per satisfer les seves necessitats bàsiques. Actualment, es calcula que al món uns 735 milions de persones es troben per sota del llindar de la pobresa i la meitat són persones menors de divuit anys. A Catalunya, una de cada cinc persones es troba en risc de pobresa. Amb aquestes dades, a la classe de socials hem reflexionat sobre la pobresa i ho hem vinculat amb els objectius de desenvolupament sostenible (ODS). Hem pres consciència que cal erradicar la pobresa a tot el món i en totes les seves formes per crear una societat més justa on tothom tingui les mateixes oportunitats. El repte ha sigut fer una creació artística en WordArt on cada alumne ha pogut expressar conceptes vinculats a les desigualtats socials, econòmiques,  polítiques, culturals i educatives que hi ha a tot el món. Com a mostra aquí tenim els treballs de l’Eric i el Jorge, alumnes de GES-1.

Activitat de GES-1 de l’àmbit de les ciències socials vinculada a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible 1, Erradicar la pobresa a tot el món i en totes les seves formes.