Des de l’escola hem participat en el 5è concurs de ceràmica VINCLES, celebrat a Breda, amb el grup de ceràmica de Quatre Camins. Amb motiu de l’acte, hem visitat el Centre Cultural, on hem pogut contemplar les obres presentades per diferents centres penitenciaris i altres entitats.
La mostra ens ha permès descobrir una gran varietat de treballs ceràmics i compartir una experiència molt enriquidora. Ha estat una jornada motivadora i captivadora, que posa en valor la creativitat, l’esforç i l’expressió artística de totes les persones participants.


