Un miler d’interns participen en la primera edició de l’escola d’estiu dels centres penitenciaris

Estudiar als centres penitenciaris

Les Conselleres d’Educació i  de Justicia, Drets i Memòria visiten l’Escola d’estiu a Mas d’ Enric

Els centres penitenciaris catalans disposen de nou centres de formació d’adults (CFA), molt semblants als ordinaris i amb la mateixa oferta educativa: estudis fins al nivell d’ESO i preparació de proves d’accés a cicles formatius, als quals s’afegeix una atenció específica de les necessitats del col·lectiu: se’ls facilita l’accés a estudis superiors a través de la UNED i la UOC, batxillerat a distància i cicles formatius a través de l’Institut Obert de Catalunya (IOC) i atenció a la diversitat en total hi  treballen 158 docents. Segons la consellera d’Educació Anna Simó “la formació als centres penitenciaris és una segona oportunitat per a moltes persones”, La consellera Gemma Ubasart ha reivindicat que “l’escola d’estiu “no és cap caprici; és una inversió de país en termes educatius, de cohesió social i de seguretat ciutadana”

Al llarg d’aquest estiu 5 docents han estat al capdavant de l’escola d’estiu del CFA Salvador Dalí. Gràcies Arnau,Toni, Rebeca, Oriol i Mireia per la feina feta!

Per llegir tota la notícia: https://govern.cat/gov/transformacio-democratica/529082/miler-interns-participen-primera-edicio-esco