LLUITEM CONTRA EL COLESTEROL

L’equip metge del centre ens ha informat del significat de la paraula “colesterol”.

També hem vist quins són els hàbits que fan pujar el colesterol i quins són els que controlen l’excés.

Els alumnes han estat molt participatius, fent preguntes del tipus “Què puc menjar a l’economat del mòdul?”, “És bo menjar cada dia tonyina?”, “Les galetes són bones?”, “Estic bevent massa cafè?”.

S’ha parlat dels hàbits alimentaris dins del centre penitenciari i de la necessitat d’exercici físic.

Només ens queda agrair a l’equip d’infermeres del centre la seva ajuda i col·laboració amb l’escola.