El claustre del CFA Salvador Dalí visita el MNAC

El passat 2 de setembre vam fer una jornada lúdico-formativa amb el conjunt del claustre incorporant les estratègies de pensament visual, que portem temps portant a les aules de la nostra escola. Els dos docents que s’estan formant en el programa d’innovació pedagògica.
L’Art de parlar van planificar i dinamitzar diverses activitats i dinàmiques per continuar instruint-nos en la metodologia VTS, cohesionar el professorat i començar el curs escolar amb
bon peu. Després de fer l’última activitat, de conjugar en col·lectiu i repensar la identitat i els horitzons del nostre centre, ens vam fer una fotografia per presentar-vos el claustre d’aquest curs escolar i immortalitzar el moment.
Us deixem per aquí una de les poesies que vam crear entre tots i totes sobre la visió de la nostra escola: el CFA SALVADOR DALÍ!

ABECEDARI DE L’ESCOLA
Acompanyem persones