DIA MUNDIAL DEL TABAQUISME

El 31 de maig es celebra el dia mundial contra el tabaquisme.

A la nostra escola vam celebrar el dia amb la visita de l’equip mèdic del centre penitenciari. La Bea va convidar els alumnes a intentar deixar el tabac i a participar en un programa que ajuda a superar aquesta addicció.

Agraïm a l’equip mèdic la seva xerrada, ja que saber en què consisteixen les ganes de fumar pot fer replantejar a moltes persones aquest hàbit.

Pels alumnes de la tarda es va organitzar també una conferència dirigida per la Maria i la Maribel.

Les dues van enfocar el tabaquisme des de dues perspectives diferents. Una va parlar del potencial que tenim cada persona per aconseguir el que es desitja. Que no hi ha res impossible d’aconseguir.

L’altra es va centrar en els beneficis de deixar de fumar i va donar consells valuosos per intentar deixar el tabac.

L’escola també va organitzar un concurs de cartells contra el tabaquisme. Els tres guanyadors van ser premiats amb una borsa de llaminadures.