RECOLLIM EL PREMI, ANEM A COMPRAR LLIBRES!

XVIII Concurs El Gust per la Lectura. En Txema, l’Andrés i el seu professor de l’àmbit de la comunicació, en David.

La setmana passada els dos alumnes que van ser finalistes del XVIII Concurs El Gust per la Lectura, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, vanrecollir el premi aconseguit amb el seu treball audiovisual Versos d’oblit.
Els dos alumnes van ser premiats amb un val per comprar llibres valorat en 500€, 150€ per a cadascun d’ells i 200€ per ampliar la biblioteca del nostre centre educatiu. Vam comprar els exemplars a la Setmana del llibre en català, que enguany celebrava la seva 40a edició al Moll de la Fusta, a Barcelona.
En Txema i l’Andrés, els dos alumnes premiats van escollir llibres de diferents gèneres literaris: novel·les gràfiques com Històries de la model o Ainhoa, còmics com One Piece o Dragon ball, l’Enciclopèdia del Barça, poesies com la de la mallorquina Antonina Canyelles a Putes i consentides…

FINALISTES AL PREMI MIRANDA

El nostre alumne de GESO L.V ha quedat finalista al Premi La Miranda “Petits relats de la nostra vida”.Aquesta iniciativa, organitzada per  l’ajuntament de La Roca del Vallès, l´Arxiu de la Memòria Popular i el grup de treball per la Memòria popular té un doble objectiu el d’impulsar a les persones a escriure les pròpies vivències de forma Autobiogràfica i el de recuperar i mantenir el seu relat de fets i vivències com a font de la memòria individual però també col.lectiva.

Felicitem en L.V i el seu professor , en David!

ANEM A L’ENTREGA DE PREMIS EL GUST PER LA LECTURA!

Bruixa de Dol ens ha portat, moltes alegries i la millor manera d’acabar procés és recollir el premi que l’Andrés Josué i en Txema tan es mereixen. Felicitats a tots dos i a en David, el vostre professor.

Títol: Versos d’oblit.
Alumnes participants: Txema i Andrés Josué.
Categoria: F
Modalitat: F1

POESIA COM A EINA DE TRANSFORMACIÓ. EL GUST PER LA LECTURA

En el marc del XXVIII Concurs El Gust per la Lectura del Departament d’Educació, dos alumnes del CFA Salvador Dalí, el Txema i l’Andrés Josué, han llegit el llibre ‘Bruixa de dol’ de l’escriptora catalana Maria Mercè Marçal.
Després de treballar la lectura a l’aula, amb el David C. com a docent responsable, han elaborat el guió d’un vídeo que ha estat realitzat i editat per l’Anna M. El present treball audiovisual reflexiona sobre la importància de la poesia com a eina de transformació, desgrana les temàtiques que apareixen a Bruixa de dol, ens familiaritza amb la veu de l’escriptora, tot incorporant fragments de poesies recitades per l’autora, genera nova literatura a partir de la reorganització de versos del llibre de Maria Mercè Marçal i ens apropa a la realitat, la veu i la identitat dels nostres alumnes amb un poema de creació pròpia escrit a quatre mans.
El vídeo, travessat pel context de l’alumnat, està dedicat a les víctimes de l’espera.

 

Títol: Versos d’oblit.
Alumnes participants: Txema i Andrés Josué.
Categoria: F
Modalitat: F1

DONES AL MÓN

En el marc del dia de la dona, els alumnes del CFA Salvador Dalí han participat en una exposició on es recullen les aportacions de diferents dones i que han fet d’aquest món un lloc millor.