RECOLLIM EL PREMI, ANEM A COMPRAR LLIBRES!

XVIII Concurs El Gust per la Lectura. En Txema, l’Andrés i el seu professor de l’àmbit de la comunicació, en David.

La setmana passada els dos alumnes que van ser finalistes del XVIII Concurs El Gust per la Lectura, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, vanrecollir el premi aconseguit amb el seu treball audiovisual Versos d’oblit.
Els dos alumnes van ser premiats amb un val per comprar llibres valorat en 500€, 150€ per a cadascun d’ells i 200€ per ampliar la biblioteca del nostre centre educatiu. Vam comprar els exemplars a la Setmana del llibre en català, que enguany celebrava la seva 40a edició al Moll de la Fusta, a Barcelona.
En Txema i l’Andrés, els dos alumnes premiats van escollir llibres de diferents gèneres literaris: novel·les gràfiques com Històries de la model o Ainhoa, còmics com One Piece o Dragon ball, l’Enciclopèdia del Barça, poesies com la de la mallorquina Antonina Canyelles a Putes i consentides…