POESIA COM A EINA DE TRANSFORMACIÓ. EL GUST PER LA LECTURA

En el marc del XXVIII Concurs El Gust per la Lectura del Departament d’Educació, dos alumnes del CFA Salvador Dalí, el Txema i l’Andrés Josué, han llegit el llibre ‘Bruixa de dol’ de l’escriptora catalana Maria Mercè Marçal.
Després de treballar la lectura a l’aula, amb el David C. com a docent responsable, han elaborat el guió d’un vídeo que ha estat realitzat i editat per l’Anna M. El present treball audiovisual reflexiona sobre la importància de la poesia com a eina de transformació, desgrana les temàtiques que apareixen a Bruixa de dol, ens familiaritza amb la veu de l’escriptora, tot incorporant fragments de poesies recitades per l’autora, genera nova literatura a partir de la reorganització de versos del llibre de Maria Mercè Marçal i ens apropa a la realitat, la veu i la identitat dels nostres alumnes amb un poema de creació pròpia escrit a quatre mans.
El vídeo, travessat pel context de l’alumnat, està dedicat a les víctimes de l’espera.

Títol: Versos d’oblit.
Alumnes participants: Txema i Andrés Josué.
Categoria: F
Modalitat: F1

1. david

Felicitats heu fet una gran feina.
    De ben segur que la poesia ens fa més lliures.
    Ànims i sigueu valents per trencar els vostres límits.