VINCLES 2026

Des de l’escola hem participat en el 5è concurs de ceràmica VINCLES, celebrat a Breda, amb el grup de ceràmica de Quatre Camins. Amb motiu de l’acte, hem visitat el Centre Cultural, on hem pogut contemplar les obres presentades per diferents centres penitenciaris i altres entitats.

La mostra ens ha permès descobrir una gran varietat de treballs ceràmics i compartir una experiència molt enriquidora. Ha estat una jornada motivadora i captivadora, que posa en valor la creativitat, l’esforç i l’expressió artística de totes les persones participants.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>