PROCÉS DE MATRICULACIÓ DE SETEMBRE

Per a formalitzar la matrícula cal venir al centre amb DNI/NIE/passaport + ORIGINAL I FOTOCÒPIA de la targeta sanitària.

És important saber amb exactitud si esteu admesos o en llista d’espera. Us tornem a enllaçar els dos documents:

– ALUMNAT ASSIGNAT AL CENTRE.pdf

– ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA.pdf

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada (surten a la llista d’admesos publicada el dia 15 de juliol): han de venir al CFA Reus a fer la matrícula del 2 al 9 de setembre de 2022, de 9.00 a 13.00

El dia 12 de setembre es publicarà al web un document amb el número de places vacants a cada grup, un cop tancada la primera fase de la matrícula.

• Alumnes de la llista d’espera publicada el dia 15 de juliol: poden venir al CFA Reus a fer la matrícula el dia 12/09 (de 12.00 a 14.00) i els dies 13, 14 i 15 de 9.00 a 13.00.

*Important: Les places vacants s’adjudicaran per ordre d’arribada al centre, fins a omplir grups.

• Persones que encara no han demanat plaça i volen estudiar al CFA Reus: a partir del dia 12 de setembre a les 12.00 es podran matricular en els grups que tinguin places vacants (ho podreu consultar al web).

Recordem a l’alumnat del curs 2021-2022 que, si va omplir i signar al juny el full de continuïtat, ja ha quedat matriculat per al curs 2022-2023 i no ha de fer cap més tràmit.

A partir del 12 de setembre penjarem al nostre web l’horari de les presentacions d’inici de curs.