Anem de compres?

Coincidint amb el final del projecte “Anem de compres?” de l’alumnat de CFI 1.2, el CFA Reus hem organitzat una gimcana, en la qual també hi ha participat l’alumnat de Castellà 1, que hem realitzat al centre de la ciutat.

Per tal de treballar la comprensió lectora, practicar l’escriptura i fomentar la conversa -en català o castellà- amb la gent del carrer, hem realitzat una gimcana composta de15 preguntes, relacionades amb els centres culturals (projecte realitzat anteriorment a CFI 1.2) i amb les botigues de la plaça del Prim, carrer Monterols i plaça del Mercadal.

Una vintena d’alumnes hi han participat dividits per parelles. El grup guanyador només ha tardat una hora a completar les 15 preguntes, com ara “Quin és l’espai cultural més important de la plaça del Prim? (Teatre Fortuny)”, “En quines botigues puc anar si necessito unes sabates? (diferents sabateries del carrer Monterols)” o “Quines són les botigues que fan més bona olor? (perfumeries)”.

Finalment, un dels professors ha realitzat una breu explicació sobre la Casa Navàs, la qual era objecte de la darrera pregunta de la gimcana, coincidint amb la commemoració de l’Any Lluís Domènech i Montaner, en motiu del centenari de la seva mort.