Visita al museu arqueològic Salvador Vilaseca.

Avui ens endinsem en l’experiència d’un grup d’alumnes de l’escola d’adults CFA Reus, que estan estudiant la llengua castellana. Aquest grup està format principalment per estudiants d’origen marroquí i d’altres països, que actualment resideixen a la ciutat de Reus.

Recentment, aquests estudiants van tenir l’oportunitat de realitzar una visita a l’emblemàtic Museu Arqueològic Salvador Vilaseca de Reus, el qual va ser fundat per un reusenc.

L’objectiu d’aquesta visita va ser oferir als alumnes una experiència enriquidora, en la qual poguessin conèixer més sobre la cultura i la història de la ciutat de Reus. Durant la visita, els estudiants van poder observar de prop una àmplia varietat de peces arqueològiques que daten de diferents èpoques i cultures.

El grup d’estudiants es va mostrar molt interessat i participatiu durant la visita, fent preguntes i mostrant curiositat sobre les diferents peces que s’exhibien al museu. A més a més, els professors es van prendre el temps per explicar la importància de cada una de les peces i la seva relació amb la història de la ciutat.

Alguns dels estudiants van compartir amb nosaltres les seves impressions sobre la visita. Una d’elles, va comentar: “Va ser una experiència molt enriquidora, vam aprendre molt sobre la història de la ciutat. Em va agradar especialment veure les eines i objectes de l’època romana”. Un altre dels estudiants, Mohamed, va afegir: “És sorprenent veure el que els nostres avantpassats eren capaços de crear i com vivien en diferents èpoques”.

En definitiva, aquesta visita al Museu Arqueològic Salvador Vilaseca de Reus va ser una experiència molt positiva per als alumnes de l’escola d’adults CFA Reus. A més de aprendre més sobre la història i la cultura de la ciutat, els estudiants van poder posar en pràctica el seu coneixement de la llengua castellana i compartir amb els seus companys de classe una activitat enriquidora fora de l’aula.