Gimcana del comerç

Com a final de la unitat didàctica “El comerç” del curs de Cicle de Formació Instrumental 1.2, dedicat a conèixer la ciutat de Reus, avui hem realitzat una gimcana al carrer Monterols.
x
En arribar a la plaça del Mercadal hem dividit l’alumnat en grups de tres persones. Cadascun dels equips tenia un paper, on hi constaven deu preguntes relacionades amb el comerç, que cada grup havia de resoldre pel seu compte observant els aparadors de la botigues.
x
On puc comprar unes sabates? On hagi d’anar si tinc gana? En quina botiga hi ha una vaga a la porta?… eren algunes de les preguntes que l’alumnat ha hagut de respondre.
x
El grup que ha aconseguit primer resoldre tots els enigmes, format per l’Ahmed i l’Ayad ha tardat una hora i cinc minuts. Però allò més important, és que tots els grups han estat capaços pel seu compte de completar totes les proves. Així com, que aquesta petita gimcana ha servit perquè l’alumnat conegui l’important teixit comercial que té la ciutat, tal i com hem treballat durant les darreres cinc setmanes.