Descobrint el terme de Reus

En el marc del projecte “Parcs i masos” del curs CFI 1.2 “Descobrim Reus”, hem realitzat una sortida amb l’alumnat per tal de conèixer el terme municipal. Sortint des de la mateixa escola, hem travessat el barri fins arribar al Camí dels Morts, per on passa la R10 (https://www.reus.cat/serveis/r10-com-anar-hi).
En arribar al Santuari de Misericòrdia hem fet un descans per agafar forces i, aprofitar, per explicar la història d’aquest edifici singular de la ciutat. Durant el camí, hem anat observant els diferents tipus de conreus, animals i arbres que hem anat treballant al llarg de les darreres classes: avellaners, olivers, vinya, pins, garses, figueres…
Després d’haver recuperat forces, hem agafat el Camí de la Pedra Estela fins arribar a les vinyes del De Muller, on la R10 continua en direcció a Cambrils. Allí hem continuat el camí recte fins arribar al camp de futbol del Barri Montserrat, on hem girat cua, i de nou pel Camí dels Morts, hem tornat fins al barri i hem fet cap al centre.