Caminada pels barris Fortuny i Montserrat

El passat 20 de desembre, el CFA Reus va organitzar una enriquidora caminada pels barris Fortuny, Parcel·les Casas, Juroca i Montserrat, amb motiu de la Marató de TV3. Els guies d’aquest viatge pel temps van ser el professor Xavi Milian i la Carme Ortiz, la qual vingué a viure a la nostra ciutat de ben petita.

Ens van narrar l’evolució dels barris al llarg del segle XX, destacant la seva expansió durant la segona meitat del segle, coincidint amb l’arribada d’immigrants provinents del conjunt de l’Estat espanyol. La Carme, com a emigrant des d’infant, va compartir anècdotes personals sobre la seva arribada a Reus des d’Extremadura i va comparar la situació actual amb aquella època de migració de la seva pròpia família.

La caminada va ser tot un èxit, proporcionant als alumnes del CFA Reus una oportunitat única per conèixer la història de l’entorn mes immediat de la majoria d’alumnes de l’escola.