Horari de secretaria

* Preinscripció  per al 3r. trimestre curs 2018/2019

– 26, 27, 28 de febrer , 5,6,7,12 i 13 de març  de les 17h  a  les 19,30h

– 27 de febrer, 1,6,8 i 13 de març de les 10h  a les  13h

DOCUMENTACIÓ QUE CAL DUR:

Fotocòpia del Dni, Nie  o Passaport, Graduat escolar o Llibre d’escolaritat o Certificat de notes i una fotografia.

*  Les proves de nivell s’efectuaran el 14 de març a les 18h-AULA 10

* LA REUNIÓ INFORMATIVA DE LES PLACES ASSIGNADES:

Dilluns 18 de març.

Horari de secretaria

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

De 10:00 a

13:00h.

De 17:00 a

20:00h.

Tancat

Autors a les aules: Matthew Tree.

El dia 6 de març ens va visitar en Mathew Tree, un escriptor anglès en llengua catalana. Al CFA hem llegit tres dels seus llibres i el dia 6 vam poder gaudir d’una visita de l’autor, en la que ens va explicar com entén ell l’acte d’escriure i que el va motivar a escriure cadascún d’aquests títols.

Resultat d'imatges de matthew tree privilegiado Resultat d'imatges de matthew tree privilegiado Resultat d'imatges de matthew tree negre
Resultat d'imatges de matthew tree negre

El claustre del centre ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.
Ens comprometem a fomentar entre els nostres alumnes els valors de la solidaritat, el respecte als altres, l’actitud de diàleg, l’esperit crític,… Llegeix més»

Oferta formativa curs 2016-2017

• Accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Accés a la universitat per a majors de 25 anys.    NOU!
  • Graduat d’Educació Secundària:
    • Nivells 1 i 2.
  • Llengües:
    • Llengua catalana. Nivells 1, 2 i 3.
    • Llengua castellana. Nivells 2 i 3.
    • Llengua anglesa. Nivells 1, 2 i 3.
  • Informàtica:
    • COMPETIC 1.
  • Cicle de Formació Instrumental:

Entrevista al programa de ràdio “Palafrugell es viu”

El passat dissabte 11 de juny la directora de l’escola, Teresa Avellí, va assistir al programa “Palafrugell es viu” de ràdio Palafrugell.

Festa de final de curs

El passat dijous 2 de juny vam celebrar la festa de final de curs. Vam gaudir d’un bon berenar, de música, de jocs i sobretot de la presència de l’alumnat de l’escola.

Sortida a Púbol

El passat dia 20 de maig l’alumnat del mòdul “Art i artistes” de GES II van visitar el Castell Gala-Salvador Dalí de Púbol

Visita al centre de l’escriptora Laila Karrouch

El passat 28 d’abril ens va visitar l’escriptora Laila Karrouch dins el programa “Autors a les aules” que organitza la ILC (Institució de les Lletres Catalanes) i vam parlar de la seva obra, “Petjades de Nador”, que prèviament havíem treballat amb l’alumnat a l’escola.

Llegeix més»

Entrega de premis

El passat 28 d’abril vam celebrar l’acte d’entrega de premis del concurs per escollir el nou logotip de l’escola, a la sala de conferències del CME. Tot l’alumnat que va participar en el concurs va tenir un detall i els tres finalistes van rebre un… Llegeix més»