Visitem la bilioteca!

Com cada any, els alumnes del mòdul LLEGIM de GES2 , van fer la visita guiada a la biblioteca el passat 6 de febrer. En vam conèixer el funcionament, així com també ens van donar tota la informació necessària de les diferents formes d’accés per tal d’estar al dia del món editorial i de les activitats que des de la biblioteca s’organitzen.

Alguns alumnes se’n van fer el carnet i la visita va ser també una gran oportunitat per fullejar llibres, revistes diaris, mirar les novetats editorials i demanar en préstec algun llibre. A més, els alumnes van consultar l’Enciclopèdia Catalana perquè tenien una activitat programada per la professora de socials sobre aquesta enciclopedia.

Vam aprofitar molt la visita i vam aprendre molt amb les explicacions de la bibliotecària. Podem dir que fins i tot la classe se’ns va allargar mitja hora, però ja sabem que la lectura és cultura. Els alumnes de Català 2-3 van fer la visita a la biblioteca el dia següent i també en van gaudir moltíssim.