VII CONCURS DE FOTOGRAFIA

El CFAfoto Mollerussa us convida a participar el VII Concurs de Fotografia on es premiarà la millor fotografia que es presenti.

Objectiu

►Incentivar l’aprenentatge de les eines digitals,

►Potenciar la creativitat,

►Fomentar la participació en les activitats de centre.

La temàtica:CAMINS DEL PLA

Cal fer una foto d’un camí del Pla d’Urgell amb les característiques que cadascú vulgui. La fotografia ha d’estar feta per vosaltres. En cap cas s’acceptarà si s’intueix que pugui haver estat baixada d’internet.

Condicions

►Aquest és un concurs orientat a la participació de tot l’alumnat de COMPETIC, tot i que la resta d’alumnat del CFA Mollerussa també hi pot participar.

►Les fotografies es presentaran exclusivament en format digital, amb una mesura mínima de 20*15. Es lliuraran per correu electrònic a l’adreça: fotoscfamollerussa@gmail.com, a aquest correu només hi té accés el secretari de l’equip directiu.

►La data límit per lliurar les fotografies serà el 28 d’abril a les 23:59h.

►L’exposició de fotografies es farà a través de la pàgina web del CFA Mollerussa