Sortida a la Vall de Boí: visita al romànic català.

El passat dia 1 de juny, més de cent alumnes, juntament amb el professat del CFA Mollerussa vàrem visitar la Vall de Boí.
Al matí vàrem visitar les esglésies de Sant Climent i la de Santa Maria de Taüll i la de Sant Joan de Boí. Durant la visita de la primera vàrem poder gaudir d’una presentació a través d’un vídeo mapping que recrea els frescs originals dins l’absis major i el presbiteri de la nau central.
A la tarda, no podia faltar una excursió al Parc Nacional d’Aigüestortes i una visita a la Casa del Parc on ens varen explicar totes aquelles qüestions que varen complementar la visita.
Un dels grups també va poder visitar els jardins del complex del balneari de Caldes de Boí.
La sortida va ser un èxit tot i que una part dels assistents varen manifestar la seva disconformitat en què el guia d’un dels grups de la visita al romànic va realizar-se en castellà. (Us adjuntem l’escrit que l’escola va fer arribar a l’empresa encarregada de les visites)
Accedeix a l’escrit de queixa