Recordem una activitat d’inici d’aquest 2n trimestre

Els alumnes de CATALÀ 2-3 el passat dia 18 de desembre del 2019 van representar l’obra de teatre “Nit de Nadal ” de Pere Calders.

A l’obra una família catalana rep un convidat inesperat, el pare Noel, personatge no desitjat( això potser ja fa uns quants anys ), ja que nosaltres celebrem els Reis. L’escriptor en aquesta obra ja preveia que les coses anirien canviant i que aquest personatge esdevindria prou conegut a les nostres llars avui en dia. Va ser un teatre llegit que gairebé es va improvisar en dues classes , però cal felicitar els actors i les actrius per la seva bona actuació, cadascú plenament identificat amb el seu personatge.

Amb molta expressivitat, van fer tots un paperàs ! Es van merèixer un bon aplaudiment de la professora.

Aquesta dinàmica, com tantes d’altres, són les que aquest trimestre han impulsat un aprenentatge segur als nostres alumnes. Ara que acabem el 2n trimestre veiem l’evolució que han fet amb el seu saber de l’idioma, i de debò que és per felicitar-los.