Per què és tan important llegir?

En la nostra professió com a docents , sempre hi ha alumnes que et sorprenen, ja sigui per la seva manera de fer la feina, pel seu ràpid aprenentatge o per la seva forma de saber-se expressar i transmetre els sentiments.

I aquest és el cas de la Dolors, una alumna de Català 2-3, que va escriure una redacció sobre “ Per què és tan important llegir “ , i va aconseguir sintetitzar d’una manera clara i subtil els arguments a favor d’aquesta gran font de plaer i de coneixement: la lectura. De fet , els professors no deixem mai d’aprendre dels nostres alumnes i ens traiem el barret quan veiem tanta perfecció en un treball i la seva posterior posada en escena d’una manera tan lúcida. Aquí teniu la seva interpretació i ho podreu comprovar.