L’AFICIÓ: UN TRESOR PERSONAL

El docents intentem transmetre les ganes de llegir als nostres alumnes, però a no tots els agrada i a vegades ens diuen : “ És que jo tinc altres aficions que m’agraden més que llegir…”

I clar, hi ha aficions que porten moltes hores de feina i que són un entreteniment per a tots aquells que les practiquen , però tot treball té la seva recompensa i la satisfacció, després d’haver fet una obra excepcional i única , és immensa. Mireu quines obres d’art van confeccionar els nostres alumnes de Català 2-3.

El Sisco va construir amb miniatura una casa de camp , un carretó , dos carros , i tot amb materials reciclables ( llumins, fustes…); fins i tot una premsa , que va veure en una foto i va recrear a la seva manera.

El Joan va portar a classe la seva creació i ens explica en un vídeo com funcionava una empacadora de farratge i palla , que és la que va fer en miniatura . La va portar a classe i en va fer una exposició molt didàctica i interessant.

Sempre parlem de la màgia de llegir, però és ben cert que l’art també el tenim en altres llocs que acaparen mirades.