Com aprenem idiomes?

Els idiomes i el seu aprenentatge és quelcom que ens preocupa molt a la nostra escola. Per aquest motiu, tot el nostre equip de professores de llengües s’esforça per adaptar de forma individualitzada l’aprenentatge.

En les següents imatges, podeu veure com els nostres alumnes d’anglès interaccionen (sempre amb aquest idioma) d’una forma dinàmica. Treballar amb parelles per poder enraonar, corregir els errors un a l’altre i ampliar el coneixement de la llengua parlada és una de les moltes tècniques que utilitzen les nostres professores.

Ara bé, la millor tècnica és la que fomentem a tota l’escola, passar-ho bé mentre aprenem.