Auca de la Fira de Sant Josep

Seguint amb el projecte educatiu de zona sobre la ciutat de Mollerusssa, els alumnes del mòdul de Literatura de GES 1 van elaborar l'”Auca de la Fira de Sant Josep” per tal que fos una activitat útil també els dies de la Fira i poder-la exposar a la pantalla de la nostre estand.

Malauradament, la fira no es va fer aquest any a causa del Coronavirus, però igualment la feina està molt ben feta i aquest és el motiu d’ensenyar-vos-la.

L’auca és una activitat divertida on els alumnes escriuen rodolins ( dos versos) i han de mirar que rimin en rima assonant o consonant . Va ser tot un repte trobar les darreres paraules de cada vers i, sobretot, que rimessin, però d’aquesta manera ens va quedar més clar el concepte de poesia i ens vam posar a la pell dels poetes i vam veure la dificultat que tenen a l’hora d’escriure poesies i fer-ne rimar els versos.

Va ser una experiència molt gratificant!

Clica aquí per visualitzar-la: https://docs.google.com/presentation/d/1taFfbdoHteIM2NGwaHDQtutLRzNMKzci4lfqTsID6ik/edit?usp=sharing