Visitiem l’IES Mollerussa

El passat divendres 27 de febrer, els nostres alumnes del GES del mòdul d’emprenedoria van anar a visitar l’IES Mollerussa.

En aquesta visita, els alumnes miraven el funcionament d’un centre. Molts hem estat escoles i instituts, i hem vist el funcionament com alumnes, però us heu parat a pensar com es fa perquè tot rulli? Aquesta pregunta, com moltes altres, porta darrera un seguit de subpreguntes que ajuden a la creativitat, innovació … i en resum, a ser emprenedors (que és el que fomentem en aquest mòdul en la nostra escola).