Una llibreria ben singular: La de la Maria Teresa

Mireu quina activitat més original!

A la classe de Català 2-3 del matí, la professora va manar als alumnes que fessin un cartell amb un anunci en què havien de llogar un local comercial i, una de les alumnes, la Mª Teresa , ho va fer d’una manera molt especial.

Després d’haver vist a classe un vídeo sobre les quinze llibreries més curioses i divertides del món , la nostra alumna es va recordar d’una llibreria que havia vist a Barcelona on va pensar que podria portar algun dia el Conguito, el seu gatet. I clar, com que és tan creativa, no se li va ocórrer res més que pensar en una possible llibreria ben peculiar al seu poble , Bell-lloc d’ Urgell , i va aprofitar també que era temps de Canestoltes.

És molt gratificant per als professors que els alumnes gaudeixin tant dels ensenyaments i creïn realitats diferents , fruit de la seva imaginació. A més, que les presentin a classe amb tanta expressivitat i emoció, no deixa de sorprendre els professors i els mateixos companys. Escolteu la seva presentació. Ens va deixar bocabadats. Com diuen : “ La creativitat ens ajuda a canviar el món” . La Mª Teresa va aconseguir que aquella classe de català fos diferent i molt divertida .