Popap escolar explicant una pràctica nostra

Un dels nostres professors va participar el passat dimarts 28 d’abril al Popap Escolar de Catalunya Ràdio explicant una de les pràctiques de la nostra escola: Per què el metre?

En ell explicava de forma molt resumida d’on venia el metre, com podíem fer la nostra unitat de mesura i un instrument per iniciar l’explicació de la localització al pla (eixos de coordenades).

Aquesta mena de projectes són el tipus de didàctica que fa servir el nostre professorat: contextualització, empatia, experimentació i amb un objectiu marcat.

Us deixem l’àudio per si voleu escoltar (minut: 33): https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/popap/popap-escolar-de-16-a-17-h-28042020/audio/1069568/.