NOVA OFERTA DE COMPETIC 3 PER ALS ESTUDIANTS DEL CFA MOLLERUSSA

Per al proper curs 2019-2020 el CFA Mollerusa ha previst una nova distribució de les competències de COMPETIC 3 / ACTIC 3 per tal de que els alumnes tinguin la totalitat de les competències al seu abast.

La distribució de competències serà la següent:

Els alumnes que ja tinguin el títol corresponent a COMPETIC/ACTIC 3 en determinades competències ( C4, C6 i C8 ) podran matricular-se de les restants ( C5 i C4).

Pel que fa als alumnes que no poden realitzar el curs presencial ( 3 hores setmanals al nostre centre ) podem matricular-se en la modalitat semipresencial. En aquest ensenyament les classes seran a través de la plataforma MOODLE i solament caldrà desplaçar-se al centre per la realització del projecte final de trimestre.

Cal remarcar que per assolir el títol de COMPETIC/ACTIC 3 heu d’aprovar dues de les cinc competències.