“Mollerussa, mon amour” versionat pels del GES1

Fa poc més d’un mes, els nostres alumnes del GES 1 de l’assignatura “escriptura creativa” van presentar-nos unes versions personals de la cançó de “La Trinca”: Mollerussa, mon amour.

Aquesta activitat s’inclou dins el projecte educatiu que desenvolupa el nostre centre que està basat en la nostra ciutat: Mollerussa.

En aquesta pràctica els alumnes han hagut de rumiar una nova lletra tenint en compte el ritme, la concordança… i per descomptat, l’ortografia i la gramàtica.

Mireu quina bona feina!

Mira’t més fotos.

Segueix-nos a: Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a facebook Segueix-nos a youtube