La nostra Maria és un dibuix?

Mireu quina anècdota més divertida va passar durant la visita a la biblioteca.

Resulta que la Maria, la professora de català de la nostra escola, volia aconsellar als seus alumnes un llibre d’una escriptora que coneixia i resulta que només en tenien un d’infantil i, quan el van demanar, van veure que era un conte de nens que parlava de l’ofici de llibreter i sobre els llibres i la senyoreta que hi sortia era ella mateixa amb el nom d’Ada. Tota “hippy”, amant de les coloraines, amb un cor a la samarreta, una faldilla i unes sandàlies de flors. La Laia Soler, l’escriptora, ja li havia dit que s’havia inspirat en ella en la seva col·lecció de contes de l’editorial “Galera“.

Va ser una gran sorpresa. Quina satisfacció per la nostra Maria ser la protagonista d’un conte! Un conte que parla de llibres, uns bon regal per Sant Jordi!