La gent del CFA Mollerussa

L’Associació d’Alumnes

Va sorgir durant el curs 2008-2009, arrel de la iniciativa de l’equip directiu, i encapçalada per uns alumes amb ganes de seguir participant en les activitats que proposem al CFA.

“Gent del CFA Mollerussa”

És el nom que es va decidir posar a l’Associació d’alumnes. Havia de quedar clar que no només és una associació d’alumnes, sinó també d’ex-alumnes.

Per tant, des de l’Associació es desenvolupen activitats que van dirigides a alumnes actuals (dibuix i pintura, viatges de final de curs) i a ex-alumnes (tallers d’anglès, de lectoescriptura, de lectura ,…).

LES ACTIVITATS
Al CFA ja en fem, d’activitats, però els de l’associació continuen fent activitats que el CFA ja no pot fer, ja sigui per manca d’espai, de professorat, d’horaris… Les activitats són variades i per a tots els gustos.

Tallers d’anglès
Van dirigits a ex-alumnes que ja han acabat el seu cicle d’anglès al CFA, i volen seguir aprenent-lo. Hi fan diferents nivells, com ara l’aprofundiment en la gramàtica anglesa, o cursos essencialment orals.

Taller de francès

Enguay es pretén continuar el curs de l’any passat. Recordeu que fem èmfasi amb la gramàtica la lectura,… tot el que sigui de profit.

Taller de lectura

Per a alumnes o ex-alumnes que els agradi llegir.

Cada mes es troben per comentar fragments o capítols del llibre que s’han proposat llegir.
Amb l’ajuda d’una monitora, es col·labora a entendre millor el text, el sentit que li vol donar l’autor,…

Taller de lectoescriptura

Actualment ja no es fa, però va tenir força èxit en el seu moment.

Les alumnes dels cursos instrumentals que ja han acabat el seu cicle al CFA, però encara tenen ganes d’estar vinculades al CFA, i per què no, d’aprendre encara una mica més.

Una monitora les ajuda a llegir i a escriure millor, i continuar amb la tasca que feien al CFA des de fa molt temps.

Taller de dibuix i pintura

Per a tothom qui vulgui fer sortir la seva vena creativa. Oli, acuarela,… Qualsevol estil és vàlid

Viatge de final de curs

Londres, Malta, Brussel.les, Dublin, Berlín, Atenes, …. Per què no fer un viatge lúdico-cultural?

Cada any hi ha ganes de repetir-lo. 3 o 4 dies, barat.