IX CONCURS DE FOTOGRAFIA “EINES DEL RECORD”

El CFA Mollerussa us convida a participar el IX Concurs de Fotografia on es premiarà la millor fotografia que es presenti.
Objectiu
L’objectiu d’aquest concurs és:
►Incentivar l’aprenentatge de les eines digitals,
►Potenciar la creativitat,
►Fomentar la participació en les activitats de centre.

La temàtica
“EINES DEL RECORD”
Cal fer una foto d’una eina o eines antigues utilitzades al Pla d’Urgell. La fotografia ha d’estar feta per vosaltres. En cap cas s’acceptarà si s’intueix que pugui haver estat baixada d’internet.
Condicions
►Aquest és un concurs orientat a la participació de tot l’alumnat de COMPETIC, tot i que la resta d’alumnat del CFA Mollerussa també hi pot participar.
►Les fotografies es presentaran exclusivament en format digital, amb una mesura mínima de 20*15. Es lliuraran per correu electrònic a l’adreça:
fotoscfamollerussa@gmail.com, a aquest correu només hi té accés el secretari de l’equip directiu.
►La data límit per lliurar les fotografies serà el 17 de maig a les 23:59h.
►L’exposició de fotografies es farà a través de la pàgina web del CFA Mollerussa.
►Cada participant pot lliurar només una fotografia.
►En el correu electrònic, s’han d’indicar clarament les dades següents:
o Títol de l’obra
o Pseudònim de l’autor/a
o Nom de l’autor/a
Les fotografies seran originals i inèdites. No han d’haver estat premiades abans en un altre concurs fotogràfic. Qui presenta la foto, n’ha de tenir l’autoria. Tot això és responsabilitat exclusiva del participant.
La participació en aquest concurs implica la total acceptació d’aquestes bases.
Jurat
El Jurat serà l’alumnat, el PAS i el professorat del centre (a excepció del secretari de l’equip directiu), que per votació popular a través d’Internet triarà la millor fotografia. En cas d’empat, correspondrà al Claustre decidir el resultat final.
Les votacions es faran a principi de maig.
La resolució del concurs es farà pública a l’acte de final de curs 2018-2019.
Fotografia premiada
La fotografia premiada s’exposarà tant al centre com a la pàgina web.
El premi serà una garrafa d’oli d’oliva.