El plafó dels bells records…

Aquest darrer trimestre ha estat molt dur, un trimestre que sempre recordarem com “el trimestre del confinament”, difícil i malencònic, però que hem superat prou bé amb el gran esforç que hem fet alumnes i professors.

I, com a final de curs, us volíem compartir un comiat emotiu del darrer dia de classes que us ha preparat una alumna de Català 2-3 ,la Mª Teresa, que cada setmana tenia un plafó durant les videoconferències que anomenava “plafó del confinament”. En aquest darrer hi ha fotografies amb professors, companys d’ informàtica (2008), de català (2014), de Bell-lloc i de Castell serà; excursions extraordinàries: Núria ( 2008 ), Castellà de N’Hug (2015) Tuixèn(2015), Tarragona (2018); cursets de sardanes… Són tants els bells records…!

Us deixem amb les seves paraules d’agraïment i enyorança amb tot el que ha representat la nostra escola , el CFA Mollerussa.

Moltes gràcies, Mª Teresa. Com tu dius, formem un gran equip, i per això esperem tornar-vos a veure a tots i a totes l’any vinent. Una abraçada virtual des del CFA Mollerussa.