EL CFA MOLLERUSSA ESTRENEM NOUS ESPAIS A l’ESCOLA

A partir del dia 23 d’octubre estrenem nous espais a l’escola. Concretament comptarem amb tres noves aules (una d’elles equipada amb 12 ordinadors). Els espais, amb diferents capacitats, estaran bàsicament dedicats a l’ensenyament d’idiomes i a les classes de Grau superior i majors de 25 i 45 anys.

Tambè comptarem amb una nova biblioteca que comptarà amb 6 ordinadors a disposició dels alumnes, per tal de que hi puguin treballar i fer consultes.

El mòdul compta tambè amb un vestíbul, on s’hi ubicarà la màquina de begures i cafès, una petita sala de professors i  uns nous WC que properament es posaran en funcionament..