Bibliodonació

Al segon trimestre al mòdul LLegim de GES 2 vam pensar en un projecte per impulsar la lectura a la nostra escola i vam veure que seria una bona idea de fer una proposta a la resta d’alumnes.

Vam preparar una capsa, que vam posar a l’entrada del primer mòdul, perquè tothom que volgués hi pogués fer la donació d’algun llibre per a la nostra biblioteca i també vam penjar cartells ben originals als passadisssos per tal que el nostre projecte pogués arribar a tothom.

La nostra sorpresa va ser quan vam veure que els primers llibres que ens van arribar formaven part d’una trilogia, la de Cinquanta ombres de Grey, de la qual no feia gaire havíem parlat en alguna classe. Sort que formem part d’una escola d’adults perquè, precisament, són uns llibres adreçats a adults.

Ja sabeu, no hi ha com llegir, i, si teniu ganes de llegir-los, els tenim a la bibio.

Gràcies a tots els que ens heu fet una bibliodonació.

No hi ha com viure la cultura en els llibres!

[Mireu la presentació adjunta]