Aprendre idiomes de forma telemàtica

El confinament ens ha fet modificar la nostra metodologia educativa, no pas en els seus fonaments sinó en la de contacte. Per sort, actualment les TIC ens ajuden a acostar-nos als nostres alumnes d’una forma útil per l’educació.

Un exemple d’aquesta nova metodologia és a llengües, on els alumnes poden aprendre visualitzant la professora, i la professora als alumnes. Això ho podem fer perquè sempre hem vetllat per tenir una ràtio baixa i poder donar un aprenentatge individualitzat i guiat.

Us ensenyem un exemple d’activitats guiades de l’assignatura Castellà 1.

bty